1. Cum functioneaza instalatia GPL?
Pornirea autoturismului se realizeaza pe benzina iar dupa ce motorul atinge temperatura de 35 C va comuta automat la functionarea cu GPL.

Instalatia este dotata cu un comutator de bord care face posibila trecerea de la benzina la GPL si invers, in orice moment, fara ca utilizatorul sa resimta vreo schimbare in modul de functionare al autoturismului. Comutatorul are rol si de indicator de nivel pentru GPL.

Rezervoarele de GPL se alimenteaza maxim 80% din capacitate.
Sistemul anunta prin emiterea unor semnale acustice terminarea gazului din rezervor sau inregistrarea erorilor de functionare.

2. Cat costa o instalatie auto de gaz dedicata pentru autoturismul meu ?
Pentru detalii legate de pretul instalatiei gpl dedicata va rugam sa folositi formularul de contact

3. Care sunt posibilitatile de plata pentru achizitionarea unei instalatii GPL?
– RATE FARA DOBANDA – prin Card Avantaj; Bonus Card; Star BT; Unicredit; Raiffeissen; BRD; ING
– Numerar
– CARD BANCAR
– Ordin de plata cu confirmare

4. Cat economisesc cu instalatia auto GPL?
Din graficul de mai jos se poate determina economia lunara realizata prin montarea unei instalatii GPL.

economie_gpl_1

Din graficul de mai jos se poate vedea care a fost distanta parcursa cu 300lei (echivalentul unui plin de benzina) in anii 2010 … 2014.

economie_gpl_2

5. Cat timp dureaza montarea unei instalatii auto GPL?
In funcție de complexitatea autoturismului, intre 6 si 24 ore.

6. Modifica GPL-ul performanta motorului?
Performatele motorului raman aceleasi dupa montajul unui Kit GPL Dedicat.

7.Ce perioada de garantie se ofera?
24 luni, maxim 100.000 km.

8.Se va distruge motorul cand va functiona pe GPL?
NU! Dimpotriva, GPL protejaza motorul! Exista o conceptie total gresita conform careia GPL ar face o asa-zisa “ardere uscata”, fapt care ar duce la o uzura prematura a motorului. Arderea prin natura sa este “uscata”, indiferent de combustibilul utilizat. Motorul in 4 timpi beneficiaza de instalatie proprie de ungere, instalatie ce asigura lubrifierea sub presiune a tuturor pieselor supuse uzurii prin frecare, inclusiv a cilindrilor si supapelor, componente care fac obiectul suspiciunii cu privire la “arderea uscata”. Mai mult, datorita faptului ca arderea GPL se face complet, nu se mai formeaza diversi compusi reziduali ca in cazul benzinei, compusi care ajung in instalatia de ungere degradand uleiul.
Astfel, functionarea cu GPL a motorului are ca rezultat:
• o ardere mult imbunatatita,
• un ulei mai curat cu o durata de exploatare mult mai mare decat in cazul benzinei,
• uzura redusa substantial.